avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl

200<

Włocławek-Stegna-Włocławek

Piątek, 20 czerwca 2014 · dodano: 04.07.2014 | Komentarze 2

Główna nagroda
Główna nagroda © endriunh

A więc zaczynamy,po długiej i dość stresującej jeżdzie pociągiem zajechałem do Włocławka.
Atmosfera bardzo dobra,losowanie nagród przed startem co do nagród to tablety gpsy okulary na rower ogólnie sponsorów na ten maraton trochę dopisało.

Przypisali mi numer startowy nr 78 (ostatnia grupa) Pokaz taneczny i losowanie nagród i UDAŁOOO SIĘ wkońcu coś w życiu wygrałem :) wylosowany rower nr 78 !!!!

Na starcie 3 wozy techniczne ,ja podchodząc z dystansem schowałem ubrania do wozu nr 2 czyli dla tych średnich.
OSTRY START !!
godz 22 pierwsza ekipa najmocniejsza wyrusza !! wraz z nimi wóz techniczny nr1
Ja w ostatniej czyli jakieś 25 min póżniej od nich.
START!
Wystartowałem w butach do biegania w wiatrówce i spodniach dresowych i do tego z rozwaloną lampką hihi

Od razu z jednym typkiem uciekamy od grupy,pierwsze co pytam się go znasz trasę??
Tak tak ZNAM ! Ulga jedziemy dalej ! :)
Wyprzedzamy jedną,drugą trzeciąa ekipę i przy okazji dołączają do nas kolarze z innych ekip.
Srednia powyżej 30km/h
Jest nas koło 6
Po 50 km zrobiła się pustka na to wygląda że tylko czołówka i kilka osób za czołówką zostało kolarzy przed nami.
Od czasu do czasu sprawdza nas wóz techniczny nr 2 czy jedziemy z przepisami.
Górki nie górki piłują żyłują pod górę a ja za nimi wypluwam płuca,na szczęśćie nie wielkie wzniesienie więc nie tak żle :)
Od dobrych 150km nie schodzimy z licznika poniżej 30.Nagle sygnał że większość chce przerwy na stacji więc nie chętnie się zatrzymuję:( Dolewam bidony biorę bułę i wsiadam i jadę dalej po 2 minutach przerwy. Reszta zostaję na kawkach ,herbatkach itp słysząc "JEDŻ, MY CIĘ DOGONIMY !"
Ja i jeden kolarz jedziemy w dwójkę,mijamy Grudziądz i kierujemy się w stronę Malborka :D
Dogania nas jednak jeszcze jeden kolarz ten co mi mówił te słowa na stacji i niestety ULEWA!!!!!! pogoda wkońcu od Włocławka nie wytrzymała :( przez półtorej godz lało jak scebra:( Malbork przejechany i przemoczony do suchej nitki:( wtedy zrozumiałem że nie ma sensu wracać,psyhika padła wtedy mi :(
Do samego Nowego Dworu Gdańskiego cały mokry tułałem się ze zmęczenia za kolarzami licząc kilometry do Stegny :(
Przed Stegną ok.5km 3 kolarzy jedzie przed nami więc doganiamy ich i jedziemy w ok.5 do pierwszego punktu żyweniowego.
STEGNA!
Czołówka wraca spowrotem ok 11 osób z autem technicznym a my wjeżdzamy do miasta więc troszkę nadrobiliśmy:)
6:15 w gratisie dostaję każdy spaghetti ja oczywiśćie dokładkę biorę do tego colę plus obiad syty z rybą(za rybę oczywiśćie płacę) :)
Po półtorej godzinie byczenia się podjąłem decyzję że REZYGNUJĘ. między czasie reszta kolarzy zjeżdała się do restauracji ;]

Nad morzem
Nad morzem © endriunh
Decyzja podjęta już wczesniej i jestem z niej MEGAA ZADOWOLONY! wrociłem pociągiem z Gdańska do Krakowa i przy okazji zdążyłem na sobotnia imprezę na rynku w Krakowie :))

Maraton Kluczborski

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 0

A więc nocleg na hali miła amosfera w piątek,sen.
7 rano pobudka,ostatnie przygotowania ledwo na start zdążam (z jakieś 20 sek przed startem przybyłem)i START PIK PIK i zaczyna się odliczanie.

Tempo powyżej 40 około 44 lekko z wiatrem nie pierdolimy się jedziemy przy osi jezdni 10 osobowa grupka w tym ze 3 na nie szosówkach zaliczanych do innej kategorii.
Jakieś 10 za startem wjeżdzam w kolarza i GLEBA!!! z jakieś 15 m przeleciałem i na POLE ziemniaków! Wstaje nic się nie dzieje tamten rowerzysta się zatrzymał tylko słyszę "zdupcamy stąd koło nas auto zaliczyło dzwona mijając nas "
Był to kolarz na rowerze crossowym zapieprzał po 39km/h jedziemy POD WIATR nagle grupka nas dogania ,która ruszyła za nami,jedna wielka SZARPANINA! na płaskim czy pod górkę z 30 odrazu pod 50 km/h no cóż jadę za nimi ale to odczuwam;/

Po 30 km jestem zmęczony już ą szarpaniną jadę swoim tempem pod wiatr z 42 samemu to góra 32km/h oto własnie jest siła peletonu:D

Doganiają nas Łuczkowski,Zdzisław Kalinowski rekordziśći BB-touru odrazu widać że jadą te 250 bo po tamtych nie było widać przez tą szarpaninę;)

Średnia po 50 km 37 km/h Jedziemy robiąc zmiany nagle zauważam że siodełko mi się rusza O KURDE! siadam mocniej poprawiając go
Punkt kontrolny po 60km wody brak jedzenia też ale chuj jadą dalej no to ja za nimi .
Po chwili dziura i chlast siodełko mi ucieka spod dupy i niestety czołówka mi ucieka a ja się ZATRZYMUJĘ.;/;/;/;/;/

Jadę swoim tempem po 30km/h średnia maleję masakrycznie kolarz jakiś jedzie więc dołączam .

Pod koniec pętli doganiają nas 90 kilometrowcy grupka utworzona z nich to około 30 w tym 3 dziewczyny tempo pod 50 dochodziło pod wiatr .Oni kończąc wykręcili średnie po 40km/h a mi tu jeszcze tyle km zostaało w deszczu;/

20 km prze punktem żywieniowym dopada mnie kryzys energetyczny jadę po 15 km/h samemu! dojeżdzam do punktu średnia na liczniku 34 km/h .
Przesiaduję na nim około 20 min wycieńczony i spragniony przy okazji mijali mnie kolarze ,którzy tylko nie stając odbierali arbuzy,banany z rąk miłych pań :)

Od tego momentu jadę sam aż już do samej mety nikt po drodze mnie nie mijał ponad 100km bez żadnych odpoczynków .
!!!!!!!!!!!!!!!!META!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cały mokry zdobywam ten medal i radocha że wytrzymałem do końca ,nie odpuśćiłem choć miałem plany .
Impreza godna polecenia.
CZASY:
OFICJALNIE 8 godz 29 minut na 250 km więc 20 któryś na 400 osób.
W swojej kategorii 2 na 2 osoby hah 1 przyjechał z jakieś 15 minut przed

Autorka zdjęc.

Kraków-Skawina-Wadowice-Oświęcim-Katowice-Trzebinia-Kraków

Sobota, 24 listopada 2012 · dodano: 24.11.2012 | Komentarze 3

Postanowilem na wieksza wyprawie po dlugiej przerwie:)
Pierwszee co problemy z licznikiem więc musiałem matematycznie obliczać co do minuty każdy postój a potem bikestats wydziela średnią.
W pierwszą strone trochę pod wiatr spowrotem to miodzio lecz we mgle a jak ani gwiazdki do karbonu nie mialem troche igralem ze smiercia ani lampki przedniej a na dodatek w okularach przyciemnionych wiec musialem polegac na autach co mnie mijali:)
Plan początkowy był do świetochlowic ale zabaklo czasu poprzez problem z licznikiem (pol godz na tym straciłem )problemy byly z magnesem i zeby mi wskazywalo na liczniku .Raz było a potem już nie a próbowalem wszystkimi pozycjami aby magnes byl jak najblizej z tym malutkim co na szpryche jest przyczepiony :(
Male statystyki
Czas jazdy samej-8:40
Czas postoju caŁego -1:40\
Same stanie na światłach 40 min
3 przerwy ogólnie zrobione najdłuzszy w Katowicach na Chesburgera:)
1-Andrychów,2-Katowice,3-Trzebinia
Zero problemów technicznych oprócz licznika:)
Prawe kolano mnie bolało przez całą droge ale no cóż każdego coś boli a jechać cza:)

Park miniatur Inwałd © endriunh

Dinorlandia(Andrychów) © endriunh

Katowice(Park Sląski) © endriunh

Jedyne swoim rodzaju osiedle w Polsce © endriunh

Elektrownia Jaworzno(szybki powrót) © endriunh

• Sprzęt KOGA MIYATA

Liptowski Mikulas-Tatry wysokie-Jurgów-Kraków(70km/h rekord predkosci)

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

Wyjazd o 9 30km podjazdu pod tatry,pogoda bez zastrzezen
Tym razem bez przygod sie odbylo
Podjazdów a podjazdów na zakopiance za Nowym targiem moj nowy rekord predkosci 70km/h
Przyjazd do Krakowa co chodz nie sadzilem ze rowerem zdąze o 21.
Dodam to ze przjezdajac przez tatry co chwil sie mijalo szosowców (raj dla kolarzy):)Ogólnie nie chce mi sie rozpisywac z wycieczki jestem zadowolony.

Kraków-Pacanów-Rzeszów

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 2

Wyjazd okolo 12 godz z Suissem i Iwo w strone Pacanowa .Akurat przypomnialo mi sie po 3 km ze zapomnialem portfela a bez niego ani rusz :( postanowilem ze ich dogonie niestety przeliczylem sie a tak przez wiekszosc czasu wial wiatr w plecy a wiec wszyscy jechalismy podobnym tempem okolo 35/h i to z sakwami wiec minimalnie tylko zmniejszalem ich przewage az do Opatowca gdzie wkoncu ich dogonilem .
Gdy dotarlismy do Pacanowa dokladnie mielismy 100km gdzie srednia wskazywala 30,5 a czas jazdy 3 godz z paroma minutami wiec z jazdy jestem zadowolony.
Po godzinie czekania wkoncu peleton sie zjawil bylo ich okolo 20 gdzie nastepnie kierowalismy sie na Rzeszow podczas tej podrozy z peletonem mielismy dluzsa jedna przerwe .
Podsumujac nie sadzilem ze z sakwami bede miec taką srednia trasy .
W Rzeszowie jestesmy o godz 22 gdzie potem mielismy prawdziwa uczte i do spania :) reszta na drugi dzien na Sanok a ja zas pociagiem do Krakoa aby pojsc rano do pracy:) naszczescie nie zaspalem i zdazylem bezpiecznie do pracy:)

Kraków-Katowice(park slaski)-Kraków

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 0

Wyjazd w poludnie ,ogolnie jazda bezproblemowa wiatr w plecy jazda po 30km/h , raz porzadnie sie pogubilem w myslowicachi i w trzebini . Jak sie widzi na drodze szybkiego ruchu znak zakazu wjazdu rowerow to cisnienie wzrasta i jezeli innej drogi nie ma to pozostaje tylko mocno pedalowac.
Pierwszy raz jak sie jedzie pewna droga z mapy to trudno przypuszczac ze tam drogi nie ma tylko szuter z kamieniami no coz.Za Trzebinia tak do Ciezkowic droga prowadzila postanowilem ze spowrotem przez Chrzanow muialem jechac.