avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Sprzęt KOGA MIYATA

Kraków-Pacanów-Rzeszów

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 2

Wyjazd okolo 12 godz z Suissem i Iwo w strone Pacanowa .Akurat przypomnialo mi sie po 3 km ze zapomnialem portfela a bez niego ani rusz :( postanowilem ze ich dogonie niestety przeliczylem sie a tak przez wiekszosc czasu wial wiatr w plecy a wiec wszyscy jechalismy podobnym tempem okolo 35/h i to z sakwami wiec minimalnie tylko zmniejszalem ich przewage az do Opatowca gdzie wkoncu ich dogonilem .
Gdy dotarlismy do Pacanowa dokladnie mielismy 100km gdzie srednia wskazywala 30,5 a czas jazdy 3 godz z paroma minutami wiec z jazdy jestem zadowolony.
Po godzinie czekania wkoncu peleton sie zjawil bylo ich okolo 20 gdzie nastepnie kierowalismy sie na Rzeszow podczas tej podrozy z peletonem mielismy dluzsa jedna przerwe .
Podsumujac nie sadzilem ze z sakwami bede miec taką srednia trasy .
W Rzeszowie jestesmy o godz 22 gdzie potem mielismy prawdziwa uczte i do spania :) reszta na drugi dzien na Sanok a ja zas pociagiem do Krakoa aby pojsc rano do pracy:) naszczescie nie zaspalem i zdazylem bezpiecznie do pracy:)