avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Sprzęt Szosówka

Kraków-Nowe Brzesko-Proszowice-Kraków

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 0

Szybki trenng!
Po obejrzeniu rajdu wyszehradzkiego naszła mnie ochota też tak pędzić tymi rowerami za autem technicznym po 38 km/h ale auta nie mam ;/
Zaczynam jechac, pierwsze 30 km z wiatrem do Nowego Brzeska cza to wykorzystać:)
Na liczniku po 41-44km/h średnia stopniowo się zwieksza 34,35,36,aż do 37 doszło:)
W Nowym Brzesku coś się zameldowałem około 40 min po wyruszeniu ;P
Tętno wysokie miałem ,płuca pracowały mocno

Następnie kierunek Proszowice już pagórki się zaczynają staram się nie zmieniać przerzutek i cisnąć aż mi nogi odpadna poniżej 30 nie schodzę.Średnia spada;/

W Proszowicach przerwa z 15 min na rynku i spowrotem pod wiatr do Krakowa.

W Krakowie łapię kapcia .

W Piątek jestem zapisany na maraton w Niechorzu (mmm kąpiel w Bałtyku) :) 400km ale na to wygląda że nie wystąpie w nim niestety problemy z urlopem ;/ ale za to już kumple namawiają mnie na bieg 10km ,który ma sie odbyc w Chrzanowie w niedziele więc trzymać kciuki !