avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Sprzęt KOGA MIYATA

POWRÓT ZE ZLOTU- Łękuk mały-Wydminy-Olsztyn-Kraków

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 25.05.2013 | Komentarze 0

Wracając ze zlotu ledwo co nie wyjechałem z ośrodka a tu już kapeć to z ledwośćią pracują mi na tym sąsiedzi ze zlotu,reszta mi odjechała więc cza ich gonić;/
Z ledwośćią 5 min przed odjazdem zdążyłem na pociąg ,który jechał do Olsztyna.
Jechałem w nim jescze chya z 6 z forum :)
Z Olsztytna pociąg TLK pospieszny do Krakowa.
W Krakowie byłem około godz 19 wraz z innymi.
Następnie spokojnie sobie wróciłem jadąc cały czas scieżką rowerową od dworca pkp aż do mojego domu :)

[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,383387,powrot-do-domu.html]

Powrót do domu © endriunh
[/url

Ps:Wyjaśniło się dlaczego miałem co chwilę kapcie a mianowicie w oponie była szpilka,po wyjęciu jej niestety nadal mi powietrze uchodziło ale już nie tak jak wczesniej więc będę musiał szukać drugiej szpilki;] pozdr