avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Sprzęt Szosówka

Kraków-Chorągwica-Kraków

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Witam.Ze wzgledu na moje beznadziejne podjezdzanie pod gore musialem zrobic przerwe od biegania chociaz jeden dzien i zajac sie rowerem.
A więc ruszam z Huty w kierunku Rybitw i Wieliczki .
Z wiatrem to i na prostej momentami jechałem 50 km/h średnia prędkość do Wieliczki to mi wyszła 37 km/h.
Za Wieliczką podjazdy szł\y mi jak szły starałem zmieniać blat na ten mniejszy ,przerzutki w czasie podjazdu zmieniałem na mniejsze i to może błąd.Stopniowo średnia malała.
Wracając z górki pod wiatr,przez Lednicę aż do samego miejsca zamieszkania;)
Dziwią mnie te średnie Wieliczce miałem średnią koło 30 to i tak ładnie patrząc na to ile podjazdów musiałem pokonać .
A im bliżej domu jeżdząc pod wiatr ponad 30 czyli powyżej średniej ,średnia malała ;/
DRODZY KOLARZE NIE BOLĄ WAS NOGI JAK STAJECIE Z SIODEŁKA W CZASIE PODJAZDU?
Starałem tak robić cały podjazd ,pół podjazdu albo chociaż na chwilkę
i za każdym razem ;po kilku sekundach niesamowity ból jak bym przepychał rower 100kilogramowy DOPIERO JAK USIĄDE NA SIODEŁKO BÓL PRZEMIJA ;/
Zdjęc nie zrobiłem bo komórki zapomniałem wziąść ,będe jeszcze raz musiał zrobić taki trening:)