avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Temperatura -5.0°C
  • Sprzęt Szosówka

Kraków-N.Brzesko-Kraków z CHOROBĄ ;/

Czwartek, 21 marca 2013 · dodano: 21.03.2013 | Komentarze 2

Niestety przez cały tydz nie miałem wpisów gdyż męczyłem się od weekendu RÓŻYCZKĄ ;/
Pojutrze mam maraton w Miechowie,postaram się tam wstawić choć nie gwarantuje dobrej jazdy.
A więc po nudnych i straconych dniach leżących i kurujących się w łóżku aż mnie szlak trafiał,więc dziś postanowiłem zrobić traskę.Ubralem się ciepło w pierwszą stronę wiatr mi pomagał więc średnia ponad 30.
W N.Brzesku stanąłem się napić a to ,że plamki na ciele mi już znikły to nie znaczy ,że choroba mi uciekła ;/ przez 15 sek tak kaszlałem,ledwo bym się nie udusił.Dziwne ,że podczas jazdy jest OK.

Spowrotem pedałowałem ile natura dała aby średniej drastycznie nie zmniejszyć niestety wiatr w przeciwną stronę im bliżej Krk to był silniejszy .W pewnych momentach z górki nie dało się jechać więcej niż 25km/h.

Trasa wykonana © endriunh

Podsumowanie :
W połowie trasy krew mi zaczęła lecieć z nosa;/
Ogólnie miałem jechać przez Proszowice ale ze względu na krew skróciłem trase;/
Od początku do samego końca padało ;/
A po czwarte może jestem pod tym względem hardkorem ale czuję się z tym dobrze,pomimo zmęczenia jak to zdjęcie przedstawia o GODZ 18 teraz pisząc czuję się dobrze:)