avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriunh z miasteczka Kraków (Kraków-Nowa Huta). Mam przejechane 19919.10 kilometrów w tym 326.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriunh.bikestats.pl
  • Sprzęt KOGA MIYATA

Miedzygorze-Ladek zdroj-Nysa-Kedzierzyn kozle-Gliwice-Tychy-Oswiecim-Ryczow(p.wadowicki)

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 20.05.2012 | Komentarze 0

Wracam ze zlotu ciezki podjazd przed Ladkiem zdoj za Ladkiem mijam jednego w Klodzku mijam dwoch co wczesniej wyruszyli jazda po 35 km /h z sakwami.
Od Klodzka jade spokojnym tempem z dwoma ze zlotu az do Nysy potem oni w pociagiem pojechali do Zawiercia ja pedaluje swoim tempem dalej :).
Silny wiatr do Prudnika zanim juz zaczyna mi wiac w kierunku zachodnim do Kedzierzyna a z gliwic wiatr mam w plecy az do miejsca koncowego.
Zakladany plan udany przed polnoca trafilem do swojej rodzinnej miejscowosci.

Pogoda jak nac rower wysmienita tylko na co moge narzekac to wiatr w przeciwny przez jakies 30 km:)